RSS
Απρίλιος 2015
ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ 2015

ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ 2015

Η 22α Απριλίου καθιερώθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως "Ημέρα της Γης" με στόχο την ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά θέματα.
[+] Περισσότερα
MORE BOOKS IN OUR LIBRARY...

MORE BOOKS IN OUR LIBRARY...

More English books have recently been added to our school library. Thus, our students will have the opportunity to read books written by famous literature writers.
[+] Περισσότερα
CHICHEN ITZA

CHICHEN ITZA

Mexico and more specifically, Chichen Itza and the Maya people, were presented on projects by our students. Chichen Itza has become famous not only by the Maya people who used to live there but also b...
[+] Περισσότερα

"ΦΕΓΓΑΡΟΦΩΤΟ" ΚΑΙ "ΜΕΛΙΣΣΑ", ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΧΗ...

Οι μαθητές της Ε' και Στ' τάξης έδωσαν μια άλλη εκδοχή των παιδικών τραγουδιών "φεγγαρόφωτο" και "μέλισσα", ενορ...
[+] Περισσότερα
ΜΥΡΙΣΕ... ΠΑΣΧΑ

ΜΥΡΙΣΕ... ΠΑΣΧΑ

Μιας και το Πάσχα είναι προ των πυλών, οι μαθητές της Ε΄2 τάξης έβαλαν στόχο να κάνουν το σχολείο μας να μοσχοβολήσει!
[+] Περισσότερα
EARTH DAY!

EARTH DAY!

22nd April has been declared as the "Earth Day" in an attempt to make people more thoughtful about the future of the Earth.
[+] Περισσότερα
MY FAVOURITE MUSIC

MY FAVOURITE MUSIC

Music, is without doubt, one of the topics of discussion among young people. They like talking about their favourite bands, singers and songs.
[+] Περισσότερα
ΤΟ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΕΝΟΣ ΣΥΝΘΕΤΗ

ΤΟ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΕΝΟΣ ΣΥΝΘΕΤΗ

Στα πλαίσια μιας δημιουργικής εργασίας στο μάθημα της Μουσικής, κάποια παιδιά πήραν μόνα τους την πρωτοβουλία και έγραψαν δικές τους μελωδίες!
[+] Περισσότερα
BACK TO... ΠΙΚΑΠ!

BACK TO... ΠΙΚΑΠ!

Με λίγη μουσική όλα γίνονται πιο ευχάριστα! Οι μαθητές του Ε΄2 το γνωρίζουν αυτό καλά. Έφεραν πικάπ και διαφόρων ειδών δίσκους, ώστε να κάνουν τη βδομάδα τους ακόμα πιο διασκεδαστική.
[+] Περισσότερα
ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟΛΥΝΩ...

ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟΛΥΝΩ...

Οι μαθητές της Γ' και Δ' Δημοτικού, με αγωνία ψάχνουν την τελευταία λέξη για να λύσουν πρώτοι το μουσικό σταυρό...
[+] Περισσότερα
Αρχείο
  • Πρόσφατα
  • Δημοφιλή
  • Ετικέτες