Η Ε' Δημοτικού είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει σε ένα διαθεματικό project, όπου γλυπτική και θέατρο συναντώνται ή καλύτερα, η γλυπτική έδωσε αφορμή για θέατρο. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ζευγάρια (γλύπτης - γλυπτό), επέλεξαν από έναν κατάλογο φωτογραφιών διάσημων γλυπτών αυτό που τους εξέφραζε, το παρουσίασαν - ο ένας από τον ρόλο του καλλιτέχνη-γλύπτη και ο άλλος, του άψυχου υλικού - και του έδωσαν τον τίτλο που πίστευαν πως του ταιριάζει.
Οι συμμαθητές τους προσπάθησαν να μαντέψουν ποιο είναι το γλυπτό και ποιος ο τίτλος της παρουσίασης κι έτσι οδηγήθηκαν στην υποκειμενικότητα που χαρακτηρίζει την τέχνη. Στόχος ήταν, ακριβώς να αντιληφθούν τα παιδιά πως για το ίδιο έργο τέχνης μπορούν να υπάρξουν άπειρες ερμηνείες, το ίδιο και για μια θεατρική παράσταση. Συγχρόνως όμως, τους δόθηκε και η ευκαιρία να γνωρίσουν μερικά σπουδαία γλυπτά και κάποιους εξαιρετικούς καλλιτέχνες διαφορετικών εποχών, χωρών και ρευμάτων (π.χ. Ηνίοχος, Pieta του Michelangelo, Ο Σκεπτόμενος του Rodin). Και όλα αυτά, με βασικό εργαλείο το θέατρο.
Σε επόμενο μάθημα, θα κληθούν, οι ίδιοι οι μαθητές, να ψάξουν και να παρουσιάσουν μέσα από τον αυτοσχεδιασμό "ένα άγαλμα ζωντανεύει", το γλυπτό που τους κέντρισε το ενδιαφέρον και να εξηγήσουν αλλά κυρίως να σκεφτούν τους λόγους που οδηγήθηκαν στην συγκεκριμένη ιστορία-δραματοποίηση. Αξίζει να σημειωθεί πως υπήρξαν ορισμένα εξαιρετικά εύστοχα σχόλια των παιδιών, όπως για παράδειγμα ο τίτλος "μελαγχολία" που έδωσαν στην Καρυάτιδα η οποία στέκει μόνη στο Βρετανικό Μουσείο μακριά από τις υπόλοιπες Καρυάτιδες του Μουσείου της Ακροπόλεως. Οι μαθητές μας δούλεψαν με φαντασία και δημιουργικότητα και κατάφεραν να "εκθέσουν" μια σειρά ζωντανών αγαλμάτων που πραγματικά άξιζαν τον θαυμασμό!
Url Πηγής: http://www.palladio.edu.gr/ΕΠΙΛΟΓΕΣ/ΝέαΑνακοινώσεις/tabid/471/ArticleID/763/ΤΟ-ΘΕΑΤΡΟ-ΣΥΝΑΝΤΑ-ΤΗ-ΓΛΥΠΤΙΚΗ.aspx