Την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου εκμεταλλευτήκαμε την ηλιόλουστη μέρα και αποφασίσαμε να βγούμε στην αυλή του σχολείου, όπου μας περίμενε ένα ξεχωριστό, διαφορετικό «μάθημα»!
Όλη την εβδομάδα στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος ασχοληθήκαμε με τον προσανατολισμό. Αφού θυμηθήκαμε ποια είναι τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, συζητήσαμε για το πώς μπορούμε να προσανατολιστούμε στον χώρο, εάν βρισκόμαστε στο βουνό ή τη θάλασσα. Μάθαμε να βρίσκουμε τα σημεία χρησιμοποιώντας τα χέρια μας και μιλήσαμε για τη χρησιμότητα της πυξίδας. Έτσι, ήρθε η ώρα να δούμε με ποιο τρόπο γίνονται πράξη όλα αυτά με τη βοήθεια του... iPad!
Χρησιμοποιώντας, λοιπόν, την εφαρμογή «Πυξίδα +» οι μαθητές της Β΄ τάξης χωρίστηκαν σε ομάδες και μέσα από ένα βιωματικό παιχνίδι έμαθαν να χρησιμοποιούν μια ψηφιακή πυξίδα για να προσανατολίζονται. Όλα αυτά, βέβαια, χάρη στο iPad, στο σπουδαίο αυτό εργαλείο μάθησης που προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία εφαρμογών και επιλόγων.
Οι μικροί μας εξερευνητές ενθουσιαστήκαν και χρησιμοποίησαν τα «έξυπνα» αυτά τεχνολογικά εργαλεία «για να βρουν τον δρόμο τους» με μεγάλη, μάλιστα, ευκολία. Η δραστηριότητα, έτσι ολοκληρώθηκε βρίσκοντας και τις δύο ομάδες νικήτριες!