Οι μαθητές της Β’ Γυμνασίου ενημερώθηκαν για τις δυνατότητες που παρέχουν τα κοινωνικά δίκτυα στις επιχειρήσεις, ώστε να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Μέσα από τη συζήτηση που είχαν με την κ. Μπέτυ Καραστατήρα, στέλεχος μάρκετινγκ της εταιρείας Procter & Gamble, οι μαθητές και οι μαθήτριες έμαθαν πώς να παρουσιάζουν ένα προϊόν, πώς να επιλέγουν το κατάλληλο μέσο προβολής, ποιες παραμέτρους των καταναλωτών να λάβουν υπ' όψιν και πώς να αυξήσουν την απόδοση μιας διαφήμισης. Οι μαθητές απέκτησαν σημαντικές γνώσεις, τις οποίες θα μπορέσουν να εφαρμόσουν σύντομα κατά τη δημιουργία της δικής τους εικονικής επιχείρησης.