Είναι πλέον γνωστό και επιστημονικώς αποδεδειγμένο ότι τα παιδιά μαθαίνουν πολύ πιο εύκολα και αποτελεσματικά μέσω του παιχνιδιού!
Την προσέγγιση του "Gamification in learning" εφαρμόζουμε στο μάθημα του Προγραμματισμού, έτσι ώστε να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών μας και να προσεγγίσουν δύσκολες έννοιες, όπως ο προγραμματισμός των υπολογιστών. Σε εφαρμογές τόσο στον υπολογιστή όσο και στα iPad θα γνωρίσουμε διάφορες γλώσσες προγραμματισμού όπως Swift, Python κ.ά.
Από τις πρώτες μέρες οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν και ανυπομονούν να έρθει το επόμενο μάθημα για να συνεχίσουν το ταξίδι τους στον κόσμο του προγραμματισμού, που μόλις ξεκίνησε!