Οι μαθητές της Στ’ Δημοτικού ξεδίπλωσαν την ευρηματικότητα και τις τεχνικές τους δεξιότητες κατασκευάζοντας έναν ηλιακό θερμοσίφωνα από απλά υλικά στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής, και συγκεκριμένα του κεφαλαίου της θερμότητας.
Αφού έμαθαν για τους τρεις τρόπους διάδοσης της θερμότητας (αγωγή, ρεύματα μεταφοράς και ακτινοβολία) ανέλαβαν να κατασκευάσουν έναν ηλιακό συλλέκτη. Στόχος ήταν ο ηλιακός αυτός συλλέκτης να μπορεί να θερμαίνει το νερό μέσα σε ένα μικρό δοχείο, εκμεταλλευόμενος για τη λειτουργία του και τους τρεις αυτούς τρόπους. Οι μαθητές συζήτησαν τρόπους κατασκευής αλλά και βελτίωσης του μοντέλου τους. Τέλος, επιχείρησαν να δοκιμάσουν τη λειτουργία του θερμοσίφωνα, αλλά λόγω των καιρικών συνθηκών η δοκιμή έγινε στο εργαστήριο. Αυτό όμως δεν πτόησε τους μικρούς μηχανικούς, οι οποίοι ανυπομονούν να δοκιμάσουν την κατασκευή τους μια ηλιόλουστη μέρα στην αυλή του σχολείου.