Ένα ξεχωριστό λεξιλόγιο, γεμάτο γνώσεις, χρώματα και εικόνες δημιουργήθηκε από τους μαθητές της Δ' Δημοτικού, παρουσιάζοντας με έναν διαφορετικό τρόπο όλα όσα είδαμε και μάθαμε το τελευταίο διάστημα, μέσα από ένα εύρος μαθημάτων, με θέμα την προστασία του περιβάλλοντος! Θέλοντας, λοιπόν, να προσεγγίσουμε πολύπλευρα το μείζον αυτό ζήτημα που αφορά ολόκληρο τον πλανήτη, τα περιβαλλοντικά, δηλαδή, προβλήματα, πραγματοποιήσαμε ένα σύνολο δραστηριοτήτων και ολοκληρώσαμε το project, δημιουργώντας το δικό μας λεξιλόγιο… το «λεξιλόγιο του περιβάλλοντος»! Πολύτιμος βοηθός μας στην προσπάθειά αυτή… μα φυσικά, η χρήση της τεχνολογίας!
Τα παιδιά γεμάτα ενθουσιασμό πήραν τα iPad στα χέρια τους, οργανώθηκαν σε ομάδες και ξεκίνησαν την εργασία τους. Συνέλεξαν τις απαραίτητες πληροφορίες, βρήκαν τους ορισμούς των λέξεων, επέλεξαν εικόνες που τους εντυπωσίασαν και κατασκεύασαν, έτσι, τις δικές τους καρτέλες. Ψυχαγωγία και γνώση συνδυάστηκαν άριστα, ενώ κατανοήσαμε ακόμα καλύτερα, σημαντικές έννοιες, όπως είναι η κλιματική αλλαγή, η τρύπα του όζοντος, η αποδάσωση, η ερημοποίηση, η όξινη βροχή, αλλά και η εξαφάνιση βιολογικών ειδών. Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε και οι εργασίες των παιδιών κόσμησαν τον διάδρομο του σχολείου μας, κερδίζοντας τον θαυμασμό μικρών και μεγάλων για όσα είχαν καταφέρει!