Το παιδί, ιδιαίτερα στην τρυφερή ηλικία του Δημοτικού, πρέπει να νιώθει αγάπη και ασφάλεια κοντά στους δασκάλους του και παράλληλα να τους θεωρεί πηγή γνώσης, ενθάρρυνσης και αναγνώρισης των προσπαθειών του.
Τα μικρά και τα μεγάλα παιδιά κάνουν ξεχωριστά διαλείμματα, κατά τη διάρκεια των οποίων όλοι είμαστε σε εγρήγορση και δεν τα αφήνουμε ούτε στιγμή μόνα τους στην τάξη, στους διαδρόμους, στην αυλή. Στο χώρο του σχολείου δεν μπορεί να πλησιάσει κανένα εξωσχολικό πρόσωπο χωρίς άδεια γιατί υπάρχει επιτήρηση και έλεγχος.
Ειδικευμένη παιδοψυχολόγος-λογοθεραπευτής συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς, ενώ παράλληλα ανταλλάσσει απόψεις με τους γονείς σε ομάδες συζητήσεων που είναι πολύ σημαντικές κατά την πρώτη ένταξη στο δομημένο σχολικό περιβάλλον. Η συμβολή της επεκτείνεται στη διερεύνηση για την ανάδειξη ταλέντων και δεξιοτήτων που διαθέτουν τα παιδιά. Επίσης, όποιος γονέας επιθυμεί, μπορεί να κλείσει ατομικό ραντεβού με την παιδοψυχολόγο-λογοθεραπευτή προκειμένου να τη συμβουλευτεί και να μοιραστεί ενδεχόμενους προβληματισμούς του.
Στο σχολείο υπάρχει ιατρείο εξοπλισμένο για αντιμετώπιση μικροτραυματισμών. Πάντα κάποιος άνθρωπος του σχολείου με γνώσεις παροχής Πρώτων Βοηθειών είναι έτοιμος να βοηθήσει αν χρειαστεί.
Υπάρχει ουσιαστική και συνεχής συνεργασία οικογένειας και σχολείου. Στο ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς, γίνεται συνάντηση των γονέων με τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι αναλύουν το πρόγραμμα που θα ακολουθήσουν μέσα στη χρονιά. Όποιος γονέας επιθυμεί να συναντήσει κάποιον εκπαιδευτικό, μπορεί να το κάνει είτε κατά τη διάρκεια των πρωινών συναντήσεων που ορίζονται μια φορά την εβδομάδα, είτε κατά τις απογευματινές μηνιαίες συναντήσεις. Αν προκύψει κάποιο έκτακτο θέμα, μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τον αντίστοιχο εκπαιδευτικό μέσω της Γραμματείας του σχολείου.
Μπορείτε να υποβάλετε οποιαδήποτε ερώτηση έχετε και εμείς θα σας απαντήσουμε ηλεκτρονικά μέσα σε λίγα λεπτά.