Βασικός άξονας εκπαίδευσης είναι η πρωτοβουλία και το κίνητρο: τα παιδιά αναπτύσσουν πρωτοβουλίες για πολιτιστικές, αθλητικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές δραστηριότητες, συμμετέχουν σε θεατρικά και εικαστικά δρώμενα, ενώ εκπαιδεύονται συστηματικά στην πληροφορική. Κάθε παιδί, στην κρίσιμη ηλικία της εφηβείας, υποστηρίζεται ψυχολογικά, ώστε μαζί με την παιδεία που παίρνει από το σχολείο να μπορεί να αναπτύσσει σωστή συμπεριφορά στο κοινωνικό περιβάλλον του σχολείου και πέρα από αυτό.
Το σχολείο μας, μετά από πολλά χρόνια παρουσίας ως Γυμνάσιο και Λύκειο στην ελληνική κοινωνία, εξακολουθεί να αναζητά τρόπους προσέγγισης των νέων παιδιών για τη μετάδοση και αφομοίωση γνώσεων, νέων ιδεών και αξιών, σ' ένα κόσμο που είναι εξελισσόμενος αλλά και ανταγωνιστικός.
Το πρόγραμμα σπουδών είναι εντατικό και εμπλουτισμένο σε ώρες και μαθήματα, αφού αυξάνονται οι ώρες διδασκαλίας σε όλες τις τάξεις, σε 45 την εβδομάδα (9 διδακτικές ώρες κάθε μέρα).
Συγκεκριμένα, εμπλουτίζουμε το πρωινό πρόγραμμα του Δημοτικού σε δύο άξονες:
Ο μικρός αριθμός μαθητών και η ομοιογένεια των τμημάτων μας, εξασφαλίζει την ομαλή ροή της ύλης. Όμως κάθε μαθητής είναι ξεχωριστός Για να αποφύγουμε τη δημιουργία κενών που μπορεί να οφείλονται στην ιδιαιτερότητα κάποιου μαθήματος ή σε πιθανές απουσίες, εισάγουμε την επιλεκτική εξατομικευμένη διδασκαλία.
Κάθε παιδί χρειάζεται έναν εκπαιδευτικό που θα έχει τη συνολικά εικόνα του ως μαθητή, γνωστικά αλλά και συναισθηματικά. Γι’ αυτό κάθε τμήμα έχει τον καθηγητή-καθοδηγητή με τον οποίο θέτει στόχους, μοιράζεται προβληματισμούς και αξιολογεί την επίτευξη των στόχων του. Ο καθηγητής-μέντορας, συνεργάζεται με τους συναδέλφους του, την εκπαιδευτική ψυχολόγο, τη διεύθυνση και τους γονείς, εντοπίζει έγκαιρα αδυναμίες, επαναδιατυπώνει τους στόχους. Παράλληλα, ενθαρρύνει την προσπάθεια και επιβραβεύει τα καλά αποτελέσματα, με σκοπό την ενίσχυση του μαθητή.
Μπορείτε να υποβάλετε οποιαδήποτε ερώτηση έχετε και εμείς θα σας απαντήσουμε ηλεκτρονικά μέσα σε λίγα λεπτά.